zondag 13 november 2016

Winter


Vandaag weer een lekker winters kaartje op mijn blog!
Het afdrukje is van Cuddly buddy deze heb ik van de week al gekleurd met Zig markers.
Ik heb een Sizzix embossing mal gebruikt als achtergrond. Heel anders dan ik eigenlijk in gedachte had. Want wilde er eigenlijk een heel bont lila/blauw kaartje van maken. Maar soms verander je dan ineens weer..
Op deze manier komt het beertje er echt uit.
Verder heb ik natuurlijk weer foamclay gebruikt.
En op de winter stans zitten transparante glitters verwerkt.

-Deze kaart laat ik meedoen aan de non traditioneel christmas color challenge bij Crea Chicky's

3 opmerkingen:

Ilona Keller van Deursen zei

Wat een dotje wat leuk dat je meedoet met onze november Challenge.
Gr. Ilona Keller DT Coördinator
Http://creachickys.blogspot.nl

Joukje zei

Wat een super mooie kaart!
Zo leuk dat je meedoet aan onze Challenge bij Crea Chicky's.
Lieve groetjes Joukje

Jolanda's Blog zei

Heel lief kaartje. Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij Crea Chicky’s Veel succes!!
Jolanda
(DT lid)