woensdag 11 januari 2017

Love


En dan hier weer een kaartje van mij.
Ik ben momenteel iets minder actief met het kaarten maken. Maar ik wil toch proberen zeker 1 kaart per week te doen want ik vind t veels te leuk.  Maar de drive is momenteel iets minder. Maar dat heeft ook met me werk te maken, want we zitten weer in een fusie en dat is allemaal best lastig/ druk. Gezien dit de 2e fusie achter elkaar is.
Maargoed hier dus een valentijns kaartje met een Papernestdolls digi.
Ik heb gekleurd met brushmarkers. Het papier is van Autentique.
Ik heb echt allerlei verschillende merken stanzen gebruikt ik ga het hier niet allemaal op schrijven. Dus wil je wat weten vraag dan gerust!

Liefs, Monique


_ Ik laat dit kaartje meedoen aan de 'Anything goes challenge' bij de Papernestdolls!

1 opmerking:

Karen (karey2005) zei

Awww, I love this! Thanks for joining the Paper Nest Dolls Challenge! Karen (DT)